Mailen/bellen
U kunt mij mailen door onderstaand formulier in te vullen. Dan mail ik u zo spoedig mogelijk terug op mijn werkdagen woensdag en vrijdag.
U kunt mij ook bellen tijdens het telefonisch spreekuur elke avond tussen 20.00 en 21.00 uur:
0297-27 24 44
U kunt mij ook bellen tijdens het telefonisch spreekuur elke avond tussen 20.00 en 21.00 uur:
0297-27 24 44
Aanmelden therapie/levensloopbegeleiding
U kunt uw kind of uzelf opgeven middels een aanmeldingsformulier, dat u mailt of opstuurt naar het onderstaande adres. Na aanmelding neem ik contact met u op over de mogelijke startdatum en wordt u uitgenodigd voor een gesprek.
Momenteel bedraagt de wachttijd meer dan zes maanden. Als het mogelijk is zo lang te wachten, kan ik u/uw kind op de wachtlijst plaatsen en met u afspreken dat ik contact opneem als zich eerder een mogelijkheid voordoet.
Momenteel bedraagt de wachttijd meer dan zes maanden. Als het mogelijk is zo lang te wachten, kan ik u/uw kind op de wachtlijst plaatsen en met u afspreken dat ik contact opneem als zich eerder een mogelijkheid voordoet.

aanmeldingsformulier_kinderen_en_tieners.doc | |
File Size: | 39 kb |
File Type: | doc |

aanmeldingsformulier_levensloopbegeleiding.docx | |
File Size: | 29 kb |
File Type: | docx |
Folders
Om alle informatie bij de hand te hebben, kunt u een folder afdrukken:
![]()
|
![]()
|
![]()
|

folder_bibliobeeld_en_bibliodrama.docx | |
File Size: | 483 kb |
File Type: | docx |
AVG en Klachtenregeling
Algemene Verordening Gegevensbescherming
In dit document kunt u lezen hoe ik omga met uw persoonlijke gegevens en vindt u een behandelovereenkomst.
In dit document kunt u lezen hoe ik omga met uw persoonlijke gegevens en vindt u een behandelovereenkomst.
Klachtenregeling
Mocht u ontevreden zijn over de behandeling, dan bestaat de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de erkende geschilleninstantie Stichting Zorggeschil. Met eventuele klachten kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris via https://quasir.nl/klacht-doorsturen/
Uw klacht kan betrekking hebben op elk gebied waarvan u denkt dat ik niet juist heb gehandeld, zoals de behandeling, bejegening of financiële zaken. Mocht de klacht leiden tot een geschil, dan neemt een geschillencommissie van Stichting Zorggeschil uw klacht in behandeling. Dit kunt u in gang zetten via https://zorggeschil.nl/melding/
Mocht u ontevreden zijn over de behandeling, dan bestaat de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de erkende geschilleninstantie Stichting Zorggeschil. Met eventuele klachten kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris via https://quasir.nl/klacht-doorsturen/
Uw klacht kan betrekking hebben op elk gebied waarvan u denkt dat ik niet juist heb gehandeld, zoals de behandeling, bejegening of financiële zaken. Mocht de klacht leiden tot een geschil, dan neemt een geschillencommissie van Stichting Zorggeschil uw klacht in behandeling. Dit kunt u in gang zetten via https://zorggeschil.nl/melding/
Beroepscode
In dit bestand treft u de Beroepscode voor Vaktherapeuten aan.

beroepscode_vaktherapeuten.pdf | |
File Size: | 337 kb |
File Type: |