Mailen/bellen
U kunt mij mailen door onderstaand formulier in te vullen. Dan mail ik u zo spoedig mogelijk terug op mijn werkdagen woensdag en vrijdag.
U kunt mij ook bellen tijdens het telefonisch spreekuur elke avond tussen 20.00 en 21.00 uur:
0297-27 24 44
U kunt mij ook bellen tijdens het telefonisch spreekuur elke avond tussen 20.00 en 21.00 uur:
0297-27 24 44
Aanmelden therapie/coaching
Om uw kind of uzelf aan te melden, kunt mij een bericht sturen. Dan neem ik contact met u op over de mogelijke startdatum en nodig ik u uit voor een intakegesprek. Daarvoor zal ik u vragen onderstaand aanmeldingsformulier in te vullen, dat u naar mij mailt ruim voor ons gesprek.
aanmeldingsformulier_kinderen_en_tieners.doc | |
File Size: | 39 kb |
File Type: | doc |
aanmeldingsformulier_coaching.docx | |
File Size: | 29 kb |
File Type: | docx |
Folders
Om alle informatie bij de hand te hebben, kunt u een folder afdrukken:
|
|
|
folder_bibliobeeld_en_bibliodrama.pdf | |
File Size: | 274 kb |
File Type: |
folder_zinzoeken.docx | |
File Size: | 374 kb |
File Type: | docx |
AVG en Klachtenregeling
Algemene Verordening Gegevensbescherming
In dit document kunt u lezen hoe ik omga met uw persoonlijke gegevens en vindt u een behandelovereenkomst.
In dit document kunt u lezen hoe ik omga met uw persoonlijke gegevens en vindt u een behandelovereenkomst.
avg.docx | |
File Size: | 44 kb |
File Type: | docx |
Klachtenregeling
Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoet aan deze eisen.
Het kan voorkomen dat u als cliënt van mijn praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat ernaar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Mocht u dat niet prettig vinden, dan bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Uw klacht kan betrekking hebben op elk gebied waarvan u denkt dat ik niet juist heb gehandeld, zoals de behandeling, bejegening of financiële zaken.
Geschilleninstantie
Indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt, staat het u vrij zich te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vindt u via de website van het NIBIG.
Contact
Wanneer u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met het NIBIG via [email protected]. Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en eventuele verdere procedure.
Beroepscode
In dit bestand treft u de Beroepscode voor Vaktherapeuten aan.
beroepscode_vaktherapeuten.pdf | |
File Size: | 337 kb |
File Type: |